Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inArkes, Hal R.
TitelTeaching Information Processing System (TIPS): Evaluation in a Large Introductory Psychology Class.
QuelleIn: Teaching of Psychology, 7 (1980) 1, S.22-24Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Computer Assisted Instruction; Educational Programs; Educational Research; Higher Education; Psychology; Standardized Tests; Student Attitudes; Undergraduate Students
AbstractEvaluates the Teaching Information Processing System (TIPS), which utilizes frequent testing over course units in an undergraduate psychology course. It is not necessary for students to demonstrate mastery before moving to new material, no proctoring is required, and self-pacing is eliminated. Students indicate positive attitudes about TIPS and their performance. (KC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: